Pozycjonowanie Stron Lublin

Każde zlecenie traktujemy indywidualnie. Jest to konieczne, aby uzyskać zadowalający efekt pozycjonowania strony internetowej Lublin. Potrzeby Klientów są zróżnicowane, podobnie jak ich możliwości finansowe. Dlatego w przypadku każdego z ponad kilkuset projektów, które realizowaliśmy, nasze działania wyglądały nieco inaczej. Niemniej jednak podstawowy schemat przeważnie jest podobny. Jeżeli Twoją lokalizacją jest Lublin to nasza Agencja SEO przedstawia dla Ciebie poszczególne etapy pozycjonowania strony internetowej w sieci.

Pozycjonowanie lokalne – Konsultacja SEO: Jesteśmy przekonani, że udana współpraca wymaga bliższego poznania. Chcemy poznać Twoje potrzeby i oczekiwania względem naszej agencji SEO z Lublina. Zanim rozpoczniemy właściwe działania, zadamy Ci pytania dotyczące między innymi Twojej firmy, Twoich celów krótko– i długofalowych, Twojej grupy docelowej i strategii marketingowej. Dopiero kiedy będziemy mieć pewność, że znamy Twoją firmę i wiemy, czego od nas oczekujesz, będziemy mogli przejść do kolejnych etapów.

Agencja SEO Lublin

Zanim postawimy sobie konkretne cele i przygotujemy strategię działania, musimy wiedzieć, w jakim miejscu się znajdujemy. W przypadku, gdy przygotowujemy stronę w joomla czy w wordpressie dla nowej firmy na rynku, audyt SEO jest nieco mniej rozbudowany. Witryna jeszcze nie istnieje, więc nie ma czego sprawdzać. W takiej sytuacji audyt ogranicza się do badania konkurencji. Natomiast wtedy, kiedy otrzymujemy zlecenie od już istniejącego przedsiębiorstwa. Nasza agencja SEO Nowatorscy z Lublina działająca w zakresie pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych przygotuje audyt SEO, który jest najważniejszym pierwszym etapem naszej współpracy. Decyduje o kształcie późniejszej strategii oraz o efektach naszych działań. Poniżej czynniki które poddajemy audytowi stron internetowych:

Techniczną budowę strony

Poddajemy kontroli indeksowanie oraz ewentualne błędy techniczne na stronie. W razie potrzeby zmieniamy kody źródłowe.

Płynność działania witryny

Sprawdzamy, czy strona działa płynnie i jest przyjazna dla użytkownika. Jeśli płynność nie jest zadowalająca, szukamy przyczyn takiego stanu rzeczy.

Prawidłowość doboru fraz

Określamy najskuteczniejsze frazy dla danej strony internetowej i sprawdzamy, czy dotychczas witryna była na nie pozycjonowana.

pozycjonowanie stron treścią

Sytuacja względem konkurencji

Analizujemy pozycję wyjściową względem najważniejszych konkurencji w branży. Sprawdzamy, które pozycje w wyszukiwaniach zajmuje strona naszego Klienta.

Prawidłowość doboru fraz

Określamy najskuteczniejsze frazy dla danej strony internetowej i sprawdzamy, czy dotychczas witryna była na nie pozycjonowana.

Aspekty estetyczne strony

Czy strona jest atrakcyjna wizualnie, przyciąga użytkowników i zatrzymuje ich na dłużej? Jeśli nie, jakie działania poprawią sytuację?

Konkurencyjność branży

Analizujemy, jak duża jest Twoja konkurencja w branży oraz jak trudna będzie rywalizacja w przypadku najważniejszych fraz.

0 lat
doświadczenia
0 +
projektów
0 +
pozycjonowanych fraz
0 %
profesjonalizm

Współpraca z nami

Przygotujemy dla Ciebie ofertę w trzech wariantach

Pozycjonowanie Sklepu - Audyt SEO

Czy audyt SEO jest niezbędny?
Tak. Audyt umożliwia określenie aktualnej sytuacji, wykrycie błędów, uchwycenie najważniejszych aspektów i określenie celów działania. Bez niego nie sposób ustalić skuteczną strategię działań. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Lublinie bez przeprowadzenia audytu SEO jest działaniem po omacku, które nie ma prawa przynieść zadowalających rezultatów. Co więcej, okazuje się o wiele kosztowniejsze ze względu na podejmowanie, a następnie porzucanie kosztownych działań, które są niepotrzebne lub wręcz szkodliwe. Przeprowadzenie szczegółowego audytu pozwala nam trafnie określić, jakie działania musimy, jakie powinniśmy, a jakich nie możemy podejmować.

Ile trwa audyt SEO?
Przeważnie przeprowadzenie pełnego audytu SEO zabiera nie więcej niż kilka dni. Jednak w niektórych przypadkach może zająć nieco więcej czasu. Dotyczy to głównie pozycjonowania sklepów internetowych oraz usługodawców o zasięgu międzynarodowym. W takich sytuacjach musimy poddać analizie nie tylko sytuację strony w internecie polskojęzycznym, ale również zagranicznym. Sprawdzamy między innymi popularność witryny na stronach za granicą oraz w wyszukiwaniach w języku angielskim oraz opcjonalnie w innych językach.

Jak kończy się audyt SEO?
Wszelkie dane zdobyte w czasie audytu są zapisane i analizowane. Na koniec przygotowujemy szczegółowy raport sytuacji z wyróżnieniem poszczególnych kwestii, takich jak optymalizacja strony, błędy techniczne, pozycje na poszczególne frazy, sytuacja w branży i wiele innych. Raport zamykamy wskazówkami dotyczącymi tego, jakie działania naszym zdaniem są wskazane. Na tym etapie powstaje zarys strategii działań SEO dla danej strony przygotowany przez naszą agencję SEO. Niemniej jednak dopiero po przedstawieniu raportu Klientowi, naniesieniu ewentualnych zmian, a następnie akceptacji przez Klienta, wdrażamy w życie wskazówki zawarte w dokumencie.

Pozycjonowanie strony - Strategia

Po przeprowadzeniu konsultacji SEO oraz audytu dysponujemy już wszystkimi danymi, których potrzebujemy, aby opracować strategię działania. Znamy sytuację firmy i branży, cele Klienta oraz budżet. Dzięki temu wiemy, dokąd dążymy i jakie są nasze realne możliwości. Na tym etapie określamy liczbę fraz, na które będziemy pozycjonować stronę. Decydujemy, czy wykonamy pozycjonowanie stron na długi ogon, czy raczej wybieramy krótkie, popularne frazy. Określamy również liczbę linków i prestiż stron, na których się one pojawią. Wyznaczamy sobie pozycje, które chcemy osiągnąć na poszczególne frazy. Czy będzie to top 3 czy jedynie top 10? To wszystko zależy od stopnia istotności przypisanego danej frazie oraz budżetu, jakim dysponujemy. Generalnie na tym etapie powstaje cała strategia, z zapisanymi celami oraz planowanymi terminami ich osiągnięcia.

agencja seo lublin
pozycjonowanie stron lublin

Wdrożenie rozwiązań SEO

Można stwierdzić, że dopiero po przygotowaniu strategii, rozpoczynamy właściwe pozycjonowanie. Przeważnie w pierwszej kolejności zajmujemy się optymalizacją witryny. Zajmujemy się indeksowaniem i naprawianiem błędów, wykonujemy konwersję plików, linkowanie wewnętrzne, zamieszczamy na stronie odpowiedni content, a w razie potrzeby przygotowujemy dodatkowe podstrony. 

W drugiej kolejności przechodzimy do działań off-site, czyli głównie pozyskiwania linków zewnętrznych. Ponadto konfigurujemy wizytówkę Google, dbamy o widoczność firmy w mapach Google, a w razie potrzeby wdrażamy również działania poboczne względem pozycjonowania SEO. Mowa tutaj między innymi o płatnych reklamach czy też odpłatnych pozycjach w wyszukiwaniach na niektóre frazy.