Budowanie pozytywnego wizerunku hotelu, pozyskiwanie nowych gości i utrzymanie lojalności obecnych Klientów to ważne zadania, które muszą być systematycznie i skrupulatnie realizowane. W branży hotelarskiej jakość wizytówki i integracja z Google Maps pozwala zaprezentować potencjalnym Klientom kompleksowe informacje, wskazać udogodnienia i aktualne oferty cenowe.
Poprzez systematyczny rozwój wizytówki i pozycjonowanie hoteli w Mapach Google możliwy jest skuteczny marketing internetowy, który przekłada się na zwiększenie liczby odwiedzin na stronie oraz obniżenie kosztów wynikających z pośrednictwa zewnętrznych platform rezerwacyjnych.
Lepszą widoczność oferty w sieci oraz wyświetlanie się w Mapach Google zapewnia m.in. prawidłowo zoptymalizowana wizytówka hotelu w Warszawie, czy innym zakątku Polski. Działania te obejmują zarówno:
Tak odpowiedzialną funkcję, jak pozycjonowanie hoteli w Mapach Google warto powierzyć kompetentnym osobom, specjaliści od pozycjonowania wiedzą, jakie działania należy podjąć, aby zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach oraz zapewnić potencjalnym Klientom łatwy dostęp do panelu rezerwacji.
Znacznym ułatwieniem w planowaniu podróży do ciekawych miejsc jest Google Travel pozwalający na wyszukiwanie atrakcyjnych hoteli, tanich lotów, lokalizacji atrakcji turystycznych, restauracji. Dzięki kompatybilności profilu hotelu z Google Travel potencjalni Klienci mają możliwość filtrowania wyników zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami i szybki dostęp do panelu rezerwacji.
W ofercie agencji marketingowej SEO Nowatorscy z Warszawy mamy pozycjonowanie w Google Travel, dzięki tym działaniom Twój hotel zobaczy więcej osób i zwiększy się liczba rezerwacji bezpośrednich.
Dzięki doświadczeniu i znajomości branży hotelarskiej nasz specjalista od Google Travel we współpracy z Tobą:
Ważne jest trafienie do grupy docelowej Klientów i wyświetlanie reklam w odpowiednim czasie (zwłaszcza przed świętami, dłuższymi weekendami czy sezonami urlopowymi, kiedy zainteresowanie jest największe). Pomocne w szybkim dotarciu do Klienta są odpowiednio skonfigurowane przez nas kampanie AdWords lub aktywność w mediach społecznościowych, dzięki którym Klient pokonuje swego rodzaju wirtualną podróż od nieznajomości marki do momentu lojalności.
Pozytywne rekomendacje obiektu wpływają na podejmowanie decyzji przez potencjalnych Klientów i przynoszą korzyści w pozycjonowaniu hotelu w rankingu. Gdy pojawią się negatywne opinie ważne jest odpowiednie reagowanie i odniesienie się do tych spostrzeżeń w kulturalny sposób.
Do kluczowych zadań w pozycjonowaniu w Google Travel/ Google Maps należy optymalizacja pod kątem SEO oraz publikowanie treści o wysokiej wartości merytorycznej, czyli content marketing. Dodatkowe treści na stronie mogą mieć postać minibloga, opisywać atrakcje dostępne w okolicy, wpisy o promocjach czy odnośniki do wpisów w social mediach. Bieżąca aktualizacja takich treści przekłada się na lepsze rezultaty pozycjonowania w Google Travel, gdyż lepiej trafiają one w potrzeby naszych potencjalnych gości, przynosząc odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
W zwiększeniu wiarygodności strony dla Google sprzyja także link building, który obejmuje sieć wartościowych linków zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych z zaufanych, rozpoznawalnych źródeł.
Skuteczność działań specjalisty od Google Travel, optymalizacji pod kątem SEO, link buildingu i content marketingu możesz ocenić poprzez cykliczny raport z przebiegu tych działań, pomocna jest także wspólna analiza, wyciąganie wniosków i ustalenie dalszych priorytetów.
Należy pamiętać o tym, że sytuacja na rynku hotelarskim ulega ciągłym zmianom, a filarami takich rozwiązań, jak Google Maps, Google Travel czy Google Search są:
Śledzenie zmieniających się trendów pozwala wychwycić zmiany algorytmów Google i lepiej dostosować strategię marketingową do oczekiwań użytkowników.