Kampanie AdWords

Dzięki kampanii Adwords będziesz na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google, tuż nad naturalnymi wyszukiwaniami. System reklamowy Adwords, który polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych (reklama firmy w wyszukiwarkach internetowych Google), jest oparty na systemie płatności za kliknięcie w reklamę, więc samo wyświetlenie reklamy nie wpływa na ponoszenie kosztów. Nasza agencja SEM (Lublin, Warszawa) precyzyjnie dobiera słowa kluczowe, najczęściej wpisywanych przez konsumentów, zapewnia zwiększenie widoczności strony firmowej oraz dotarcie do większej liczby odbiorców zainteresowanych daną usługą lub produktem.  

Jak działa Google Adwords?

Zalety:
  • Szybkie dotarcie do klienta
  • Dotarcie do konkretnego konsumenta
  • Dostęp do statystyk
  • Kontrola nad wydatkami
  • Dopasowanie do urządzeń mobilnych
  • Zwrot z inwestycji

Kompleksowe kampanie AdWords

Agencja interaktywna SEO oferuje skuteczną promocję marki w Internecie. Przeprowadzamy kampanie reklamowe Google AdWords (naszą ofertę kierujemy w stronę firm z całej Polski).

Jako agencja SEM zrealizowaliśmy kampanie marketingu w wyszukiwarkach dla firm oraz sklepów internetowych z wielu branż. Solidne podstawy i branżową wiedzę łączymy ze stałym poszerzaniem swoich umiejętności. Śledzimy komunikaty Google i możliwości reklamowe najpopularniejszej wyszukiwarki świata, testujemy nowe rozwiązania pod kątem zapotrzebowania Klientów.

Zajmujemy się:

  • sprecyzowaniem grupy docelowej,
  • doborem słów kluczowych,
  • rozplanowaniem budżetu reklamowego,
  • stworzeniem profesjonalnych komunikatów reklamowych,
  • doborem grafiki,
  • konfiguracją kampanii AdWords,
  • monitoringiem przebiegu kampanii,
  • pomiarem efektów.

Każdą kampanię SEM koncentrujemy na indywidualnej strategii, przygotowanej pod kątem zwiększenia konwersji, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że Klientom zależy przede wszystkim na regularnym wzroście wskaźnika ROI (Zwrot z Inwestycji). Zawsze dostarczamy statystyki, aby zlecający sam mógł oceniać efekty prowadzonych działań.

Linki sponsorowane – Google wyświetla na pierwszej stronie – tuż nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Skierowanie przekazu na odpowiednie słowo kluczowe pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych daną ofertą. Właśnie w taki sposób pozyskuje się płatne leady sprzedażowe, które sprowadzają klientów. Można tutaj poinformować Internautów o produktach lub usługach, przedstawić cenniki oraz wyeksponować oferty specjalne (np. wyprzedaże, rabaty, promocje). Przekaz zakończony jest wezwaniem do działania, co zachęca użytkownika do kliknięcia.

Remarketing – ma formę tekstową lub graficzną. Są to przekazy stanowiące rodzaj przypomnienia oraz nakłonienia Klienta do powrotu na wcześniej odwiedzoną stronę. Reklamy są wyświetlane na innych stronach odwiedzanych przez użytkownika („podążają za nim”). W ten sposób można odzyskać porzucone koszyki lub zaniechane kontakty (szacuje się, że nawet do 73%).

Reklamy graficzne – pojawiają się w serwisach sieci reklamowej wyszukiwarki Google (m.in. Onet, Gazeta.pl). Dobrze sprawdzają się do promowania wizerunku marki i budowania jej pozycji w świadomości odbiorców.

Google Shopping (reklamy produktowe) – to forma reklamy w wyszukiwarkach stworzona głównie z myślą o sklepach internetowych, które oferują rozległy asortyment. W ramach Google AdWords można wtedy organizować towary na koncie Google Merchant Center. W komunikacie reklamowym można zawrzeć m.in. nazwę sklepu, nazwę produktów, cenę.
pozycjonowanie stron seo

SEM- Co to jest?

Marketing w wyszukiwarkach pozwala przyciągnąć nowych użytkowników na stronę firmy lub sklepu internetowego. Zwiększenie ruchu przekłada się na rozpoznawalność marki i umożliwia promocję oferty.

Kampanie Google AdWords są alternatywą dla naturalnego pozycjonowania. Pozwalają one szybko i skutecznie wesprzeć proces sprzedażowy firmy. Reklamy opierają się o system PPC (Pay Per Click), czyli opłaty za każde kliknięcie. Opłaty są uzależnione od popularności wybranych fraz (ich konkurencyjności), pozycji komunikatu reklamowego oraz innych czynników. To pozwala wąsko targetować przekazy.

Google pozwala na wyświetlanie nie tylko reklam tekstowych, ale także produktowych oraz graficznych, co daje możliwość dopasowania rodzaju kampanii do specyfiki konkretnych usług lub produktów. Płatność wyłącznie za efekt umożliwia odpowiednie rozplanowanie nawet niewielkiego budżetu przeznaczonego na reklamę. Klient nie płaci za samo wyświetlanie przekazu, ale jedynie za podjęte działania użytkowników (wyświetlenie strony, akceptację koszyka zakupowego w sklepie internetowym).

Jak działa kampania marketingowa?

Płatność za ruch

Wyświetlanie reklam sponsorowanych w wyszukiwarce jest darmowe, płacisz tylko za przejście użytkownika na twoją stronę firmową, który jest zainteresowany usługą i może zainicjować akcje.

Szybkie efekty

Dzięki precyzyjnie kierowanej reklamie, tylko do zainteresowanych użytkowników Twoją usługą lub produktem, istnieje duże prawdopodobieństwo dotarcie do osób, które zostaną Twoimi klientami.

Budżet na marketing

Budżet zależy od branży i jest ustalany indywidualnie, ale zawsze zależy od Ciebie. Dostarczymy statystyki prowadzonej kampanii, więc będziesz śledzić konwersję fraz i wiedzieć, czy kampania jest efektywna.