Prowadzenie firmy w Social mediach

Agencja Nowatorscy pomoże Twojej firmie zaistnieć w Internecie. Zajmujemy się różnymi rodzajami promowania firm w internecie, między innymi prowadzeniem Fanpage (Lublin, Warszawa) na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych, jakim jest Facebook.

Chcesz wykorzystać jego siłę w promocji swojego biznesu? Zespół pozostaje do Twojej dyspozycji. Oferujemy nie tylko prowadzenie fanpage  (obsługujemy Klientów z całej Polski), ale i kompleksowe zaplanowanie kampanii promocyjnej – dopasowanej do specyfiki sektora, w którym działa nasz Klient i oczekiwań grupy docelowej, dla której zostały przygotowane usługi lub produkty.

Na bieżąco:

  • śledzimy świat social mediów,
  • monitorujemy nowości proponowane przez Facebooka,
  • inspirujemy się największymi światowymi profilami.
Wszystko to po to, aby móc skutecznie promować wizerunek i rozpoznawalność marki w Internecie.

Prowadzenie Facebooka

  • wypromowanie wizerunku firmy w sieci,
  • zgromadzenie wokół marki grona lojalnych odbiorców,
  • dostarczenie potencjalnym Klientom rzetelnych informacji na temat oferty firmy,
  • informowanie o nowościach i promocjach,
  • zmiana fanów w Klientów firmy,
  • zwiększenie sprzedaży usług lub produktów.
Profil firmowy na Facebooku stał się wymogiem wśród firm, które chcą świadomie reklamować markę w Internecie i nawiązywać trwałe relacje z Klientami. Niska cena, możliwość monitorowania działań i szybkiego dotarcia do bardzo szerokiej grupy odbiorców to główne zalety promocji na FB. Miliony polskich użytkowników Internetu to właśnie na tym portalu bardzo często szuka informacji o firmach mogących zaoferować im potrzebne produkty i usługi. Zespół agencji SEO pomoże Ci wykorzystać ogromny potencjał tkwiący w mediach społecznościowych.

Prowadzenie Fanpage – Oferta​

Twoja oferta brzmi „zlecę prowadzenie fanpage”? W kompleksowy sposób odpowiadamy na potrzeby stawiane przez firmy działające w dowolnej branży. Jesteś właścicielem niewielkiego przedsiębiorstwa usługowego i dopiero chcesz wkroczyć w świat social mediów, wykorzystując ich reklamowe możliwości? A może marka ma już ustabilizowaną pozycję na rynku, ale nie masz czasu na samodzielne prowadzenie firmowego fanpage i chcesz powierzyć to zadanie specjalistom w swoim fachu? Usługi przygotowaliśmy właśnie dla osób takich, jak Ty. Pomożemy Ci założyć fanpage na Facebooku i utrzymać zainteresowanie użytkowników.​

Kompleksowa oferta Agencji obejmuje:

- utworzenie strony, wypełnienie jej odpowiednio dopasowaną treścią i grafikami,
- zoptymalizowanie fanpage pod wskazane cele biznesowe (w przypadku, gdy prowadzisz już profil),
- prowadzenie strony (przygotowanie treści i grafik na kanał wraz z ich publikacją – według ustalonego harmonogramu),
- bieżącą obsługę i moderowanie fanpage (nawiązywanie relacji z fanami, odpowiadanie na pytania, moderowanie dyskusji itp.),
- organizację akcji specjalnych (ciekawe konkursy i inne wydarzenia).

Nie tylko zdobywamy fanów i polubienia profilu czy publikowanych treści, ale i angażujemy odbiorców do dyskusji, na bieżąco monitorujemy ich działania i staramy się stworzyć wrażenie wysłuchania nawet mniej zadowolonych użytkowników, aby promocja przynosiła wymierne efekty dla firmy.

Reklama na Facebooku

W ofercie znalazła się także reklama na Facebooku. Portal ten stanowi idealnie stargetowane mediów promocyjne – można tutaj dotrzeć do użytkowników określonej płci, z danej grupy wiekowej, demograficznej, społecznej (wykształcenie, miejsce pracy, status związku). Na FB często ludzie dzielą się swoimi pasjami, co daje ogromne możliwości jeszcze bardziej precyzyjnego targetowania reklamy.

Podczas projektowania kampanii, bierzemy pod uwagę, że jednemu użytkownikowi może jednocześnie wyświetlać się nawet kilkanaście reklam, dlatego przekazy optymalizujemy nie tylko pod kątem grupy docelowej, ale i dobieramy konkretny wariant dopasowany do branży, specyfiki produktu lub usługi (płatność za ilość kliknięć – CPC, tysiąc odsłon – CPM, wykonanie akcji) oraz projektujemy przekazy, które przyciągają wzrok.

To pozwala najlepiej wykorzystać budżet przeznaczony na kampanię. Stały monitoring gwarantuje również ewentualną korektę kampanii.