
Należy również pamiętać, że w przypadku każdej strony znalezienie się w top 10 czy top 3 będzie generowało inny koszt. Ponadto nasza agencja marketingu internetowego świadczy również dodatkowe usługi, takie jak np. tworzenie stron internetowych. Ceny tego typu usług nie należy doliczać bezpośrednio do kosztów Kwestia kosztów generowanych przez dany projekt jest natomiast zależna od co najmniej kilku czynników, które wymieniliśmy poniżej.
Branża
Im większa konkurencja w branży, tym trudniej przebić się w wynikach wyszukiwań. Pozycjonowanie popularnych fraz wymaga większego nakładu pracy z naszej strony oraz intensywniejszych działań w zakresie link building, co powoduje podwyższenie kosztów pozycjonowania strony.
Aktualna sytuacja strony
Od tego, jak aktualnie Twoja strona wypada w wyszukiwaniach, zależy zakres działań niezbędnych do wykonania, aby uzyskać dany efekt. Ponadto, nie bez znaczenia jest również aspekt techniczny i nakład pracy, jaki trzeba włożyć w optymalizację witryny.
Efekty działań
Nie chcemy, abyś inwestował w ciemno. Dlatego też wysokość wynagrodzenia dla naszej agencji marketingu internetowego jest uzależniamy od efektów działań. Raportujemy wykonywane przez nas czynności, a następnie wyniki analiz efektów, które przedstawiamy Klientowi. Wtedy okazuje się, czy w określonym czasie osiągnęliśmy wyznaczone cele i od tego uzależniamy koszt pozycjonowania.
Zakres działań
Ostateczny koszt reklamy w wyszukiwarce google zależy oczywiście od zakresu powierzonych nam działań. Oczywiście cena będzie niższa, jeśli chodzi jedynie o wypozycjonowanie kilku fraz. Natomiast koszty wzrosną, gdy dojdzie do tego pozycjonowanie na długi ogon, pełna optymalizacja strony czy też któraś z usług dodatkowych, jak utworzenie strony w joomla czy też założenie sklepu w Shoper lub Prestashop.